domingo, enero 13, 2008

Temps d'exàmens, dietes i bons propòsits

http://manelmartinezvila.
S’ha acabat el Nadal, uns dies de germanor per compartir amb família i amics. Temps de reflexió, solidaritat, desitjos i bons propòsits per l’any entrant. Una temporada de felicitat, plena de regals per nens i grans i per tant, una època de consumisme desmesurat que serveix a botiguers per fer calaix i a molts per fer panxeta.
Ara som al gener i tot canvia; ara es temps de dietes, d’exàmens, de feina i de rebaixes!!!... Ah!, i dels bons propòsits ja no ens recordem. Algú ha deixat de fumar?
En el meu cas particular, potser fa ràbia això que dic, no necessito fer dieta ( he agafat dos quilets que em senten la mar de bé). Però si algú de veritat creu que necessita fer que reflexioni per que. Tinc la plena convicció que els kilos són un número que surt a la balança de casa i no cap altre símptoma d’obesitat. Ara si creieu que teniu uns kilos de mes que afecten a la vostra salut, proveu de fer exercici i menjar sà i deixeu-vos de dietes milagroses que si que poden us afectar negativament.

Ara el que sí que tinc són exàmens i es per aquest motiu que no escric tant en el blog com m’agradaria. Prego al lector que em disculpi i que m’entengui si no troba tants articles com espera llegir en aquesta pàgina, però tranquils que d’aquí 15 dies s’acaba la meva temporada d’estres intel·lectual i tornarà la tranquil·litat i la normalitat.
El temps de rebaixes es el que em fa més por. El govern de CIU+PVA, ha malgastat molts diners en construccions faraòniques que tot i que són necessàries no han estat ben gestionades, ara només espero que el que s’ha començat s’acabi i hi puguem gaudir tots i totes sense que això afecti a les poques inversions que es fan en polítiques socials. Perdoneu! Tant estudiar ja no se on tinc el cap... si no hi ha hagut mai pressupost conegut per aquest tipus de despesa!.
Dels bons propòsits es obvi que ja no ens hem oblidat. Avui llegia al blog del Lluís Soler que la nova llar d’infants es pensa fer als pinets. Es la notícia més trista que he llegit en molt temps, jo també he jugat i he fet cabanes com ell. Alguns fins i tot ens hem donat el primer petó amagats entre aquells arbres i ens estimem aquest lloc característic de la Vila. Em nego a pensar que d’aquí poc els pinets només existiran amb melangia a la memòria de molts ciutadans com jo el Lluís, es per això que demano humilment que no ens robin els estimats pinets i en cas de que la proposta sigui ferma que ens mobilitzem tots els que hi estem en contra. Ja n’hi ha prou d’especulacions, de ciment incontrolat i de destruir els punts característics de Viladecavalls!. Si no ho aturem que serà el següent?.
Per cert bon any a tothom!