sábado, noviembre 03, 2007

Tots Sants i camps de gespa

http://manmars.blogspot

Estem just al mig del pont de Tots Sants i tot i que no sóc creient ( podria dir que gràcies a Déu sóc ateu), crec que aquestes festivitats són importants. M’explico… hi ha tradicions que en els moments que vivim de plena confrontació com els camps de gespa, la llei de memòria històrica, etc, ens fan recordar tot allò que veritablement val la pena. Potser a l’escriure l’article em surt una vena romanticona, però penso que el més important de la vida es la pròpia vida i tot allò que hem viscut en ella. Però en aquest món no estem sòls, compartim experiències amb familiars, amics, companys…, que en la seva majoria continuen al nostre costat, però altres malauradament ja no hi són.

Es per això que en jornades com la de Tots Sants aturar durant una hora la nostra activitat i dedicar-la a recordar a aquells que un dia ens van fer costat, no es perdre el temps. Algú va dir un cop que una persona mor, quan ja ningú la recorda. Es per això que vull continuar recordant als meus avis i sobretot als meus amics Jordi Socias i Raül Esquivel, que van perdre la vida injustament ara farà 9 anys. En moments com aquest m’agradaria ser creient i pensar que estan en algun lloc rient-se de lo imbècils que som els de aquí avall o que m’escoltarien si els parlés o inclús podrien llegir aquest article des d’un món màgic, però no es així. Ells ja no hi són i quan hi penso crec que els hi va faltar moltes coses per fer i disfrutar, però llavors sento la seva essència, una espurna que em recorda que sovint jo tampoc estic aprofitant el temps i com estic convençut de que la vida només es viu una vegada m’haig de posar les piles. Hem d’aprofitar el temps!.

CAMPS DE GESPA

Parlant de tot allò que no val tant la pena com els camps de gespa artificials, m’agradaria aprofitar l’article per dir la meva. Com he dit sempre vull lo millor pel poble i com és lògic prefereixo dos camps de gespa a un, la manera en com es pagui es cosa dels que manen, suposo que ja s’espavilaran per poder fer-ho. Tot i això, si jo estigués en el equip de govern ho hagués intentat fer fa un o dos anys que la FIFA subvencionava el 50% i ens haguessin sortit els dos camps de gespa a preu d’un. Per altra banda m’agradaria recordar que d’aquí dos anys serà condició indispensable tenir camps de gespa per competir oficialment, crec que es important i que en pocs blocs s’ha dit a hores d’ara.

També m’agradaria denunciar la poca implicació que demostren tenir els polítics amb representació a l’ajuntament en la realitat futbolística de Viladecavalls, em sorprèn que no s’hagi parlat de millorar els vestuaris del camp de futbol del Centre Urbà, on a l’hivern pases una fred de por i sovint et dutxes amb aigua freda ( potser era més important) o que s’hauria d’ampliar tot el ballat d’aquest camp, perquè la pilota surt cap a la carretera i els nens surten disparats carretera d’Olesa avall per recuperar la pilota i no perdre temps, amb tot el risc que això suposa.

Per acabar veig que amb tota aquesta despesa continuarem uns altres 4 anys sense teatre municipal, però com sempre he dit, en aquest Ajuntament la cultura no interessa ( i això que actualment hi ha 5 grups de teatre al poble i les nostres obres les disfruten segurament molta més gent que un 6%). Prometo parlar d’aquest tema en el proper article, així com de la Llei de memòria històrica, que són temes prou importants com per tractar-los amb més calma.

Bon Pont a tothom!!!!!