Evidentment no som Suïssa
Aquí fa 40 anys que es va dissenyar una autovia, el Quart Cinturó, que encara no s'ha construït, i no crec que vingui ningú d'Europa a inaugurar-lo perquè els cauria la cara de vergonya.
Allí línies ferroviàries alpines finançades, entre d'altres, per les taxes en el transport de mercaderies i per impostos en els carburants. Aquí els diners públics, que no es destinaran a altres conceptes socials o educatius, van a fomentar el transport per carretera i a augmentar lapressió urbanística, és a dir, a generar plusvàlues a mans de tercers. Ni repartiment de riquesa ni millora de la qualitat de vida dels ciutadans. Les inversions en transport col·lectiu no són també una injecció en el dinamisme econòmic?
I el que és més greu: encara som els detractors del Quart Cinturó els que hem d'argumentar perquè s'ha de canviar de model!!!
Qui són els veritables representants i constructors de la cultura del NO, artefacte semàntic identificable conceptualment i estratègicament amb el dela guerra preventiva?
I el que és més greu: encara som els detractors del Quart Cinturó els que hem d'argumentar perquè s'ha de canviar de model!!!
Qui són els veritables representants i constructors de la cultura del NO, artefacte semàntic identificable conceptualment i estratègicament amb el dela guerra preventiva?
Toni Altaió Campanya Contra el Quart Cinturó
<< Inicio