viernes, mayo 25, 2007

Resposta al senyor Vega

Avui cuan ja anava cap a casa, després d'una magnífica sardinada a Can Tries, m'han deixat veure un escrit que firma la candidatura del senyor Vega que m'agradaria contestar.
En aquesta el senyor Vega fa referència entre altres coses al meu discurs del sopar de presentació de candidatura que vaig penjar en aquest blog. Com el lector el podrà veure una mica més avall si vol pot comparar el que vaig dir jo i del que m'acusa el senyor Vega.
Veureu ell sembla que faci un judici als meus guions teatrals. Gràcies per donar-me l'estatus de guionista però si mai haguès vingut al teatre sabria que jo nomès he fet d'actor amateur i vaig dirigir una obra amb força éxit, i encara que moltes vegades m'ho he plantejat no he fet cap guio teatral. De totes maneres el convido a anar algun cop al teatre, potser així comença a veure la vida amb una mica més d'humor.
Bromes a part, el motiu de la quiexa vé per la comparació que vaig fer del fet de posar les seves sigles al seu partit polític amb el Grupo Independiente Liberal que lideraba Jesus Gil a Marbella. Ho sento senyor Vega, però es que a mi em continua fent molta gràcia que en el 2007 algú encara faci aquestes coses. Bé lo curios del cas es que es lamenta de que el compari amb una persona morta i amb un pasat delictiu sense cap prova.
Miri senyor Vega jo no he fet referència al pasat delictiu del senyor Gil i no l'he volgut comparat mai amb aquest aspecte d'aquest senyor. Si jo tinguès cap prova de que vostè es un delincuent l'hauria denunciat.
Però perquè ho diu vostè senyor Vega? Potser oculta alguna cosa?
D'on li vé aquesta por a 2 dies de les eleccions?
Jo cuan era petit vaig trencar un gerro de ma mare i cuan van arribar el primer que vaig dir va ser: S'ha trencat el gerro sól, jo no l'he tocat
Està fent el mateix vostè?
I que consti que jo no l'acuso de res, simplement em faig preguntes a perquè vostè adopta una postura defensiva a una cosa que jo, almenys, no he dit ni he expressat mai.
I la prova es que una mica més avall hi ha el meu discurs on tothom podrà comprovar que vostè si que acusa en fals i fa demagògia.
Nomès dos coses abans d'acabar, si ha de parlar de mi siusplau li agrairia que es referís a mi com a Manel i no com "al tercer de la llista", es més concret i la gent sabrà de qui està parlant i a qui esta acusant.
La segona es una dita que em va dir una persona molt propera a mi: "Humildat, honestedat i transparéncia i allá cada uno con su consciencia"