domingo, febrero 10, 2008

11 de febrer, 19h, ple extraordinari

http://lluissoler.blogspot.

Gloria Serrano i Gea, la nova regidora d'Esquerra-ViladecavallsSi no hi ha cap imprevist, la meva companya Gloria Serrano prendrà possessió de l'acta de regidora durant el ple extraordinari de demà a la tarda. Felicitats Gloria! Aprofito per convidar-vos a que vingueu a donar-li una calorosa benvinguda amb els vostres aplaudiments. En aquest ple també es realitzarà el sorteig per ocupar les meses electorals per les eleccions del proper 9 de març.
En aquesta mateixa sessió, l'equip de govern presentarà una proposta per signar el contracte d'arrendament financer per al subministrament de la gespa artificial als camps de futbol de Can Trias i el casc antic, per subrogar aquest contracte a l'empresa municipal Viladecavalls Multigestió SL, i perquè l'Ajuntament de Viladecavalls doti de consignació pressupostària a Viladecavalls Multigestió SL per tal que pugui fer front al pagament de les quotes del contracte.
Una maniobra econòmica ben estranya. Ja us ho vaig comentar fa uns mesos. Com que demà al matí acompanyaré la Gloria per fer la declaració de bens a l'Ajuntament (requisit obligatori per prendre possessió d'un càrrec electe), aprofitaré per consultar més informació sobre aquesta pirueta d'enginyeria financera. A veure si podré consultar tot el que he previst...
Encara em queden alguns temes per comentar del ple ordinari de gener. Miraré de penjar les notes que em falten durant aquesta setmana. També us vull parlar de l'últim llibre que m'estic llegint, "El més calent... al front de Madrid". I tampoc m'oblido dels premis qui la diu més grossa... Mica en mica!