jueves, diciembre 13, 2007

Sense comentaris ( ni aplaudiments)

http://manmars.blogspot.es/
A vegades abans d’escriure alguna cosa que t’ha fet mal, t’ha sorprès o simplement creus que és important, es millor fer-ho deixant una mica de temps per reflexionar i dir les paraules justes i necessàries per poder transmetre allò que ha passat deixant de banda l’escalfament posterior a allò que vols explicar.
Es per això que escric aquest article dos setmanes desprès del darrer plè. La veritat que podria fer un article interminable o interminables articles sobre la meva impressió del actual equip de govern i la seva manera dictatorial de fer política que van transmetre a tot el públic assistent. Però de tot el succeït m’agradaria destacar dues coses:

La primera es que al plé no es pot aplaudir! Tothom sap que aquests actes són públics i que sovint sembla que estàs veient un reality tipus Gran Hermano, amb discussions més pròpies de la Mercedes Milà amb els seus concursants que les adients a una cosa tan seria com la que es debat que no es altra que la de governar el poble amb propostes beneficioses per TOTS ELS VILATANS, remarco això perquè em sembla que últimament alguns polítics només governen pels seus propis interessos i els dels seus “amics”. Bé, doncs tot i que els plens municipals s’han convertit en un espectacle, no es permès aplaudir per mostrar la teva conformitat a la exposició feta per algun regidor de la oposició. Es possible que tampoc sigui permès aplaudir a un membre de CIU o al del PVA, però com ningú els aplaudeix no ho sabem ( tampoc m’imagino al Sebastià demanant que no l’aplaudeixin…).

Tot això ho se perquè m’ho va comunicar el mateix alcalde durant el transcurs del darrer plè, no em demaneu com es possible que tingués una conversa amb l’alcalde durant un plè quan jo assistia de públic, encara avui no ho entenc… es possible que encara pensi que es professor meu i em pot donar lliçons, la veritat no la sé, però si m’estranya que no et puguis manifestar mitjançant un aplaudiment i si parlant amb el mateix alcalde.

El segon motiu d’aquest article es denunciar públicament l’actitud del primer tinent alcalde de Viladecavalls, en Francisco Vega i Aragón. Lo de Paco s’ho deixo pels seus amics i lo de senyor encara s’ho ha de guanyar i amb actuacions com la de fa dos dijous perd molts punts en un títol que hauríem de ser més estrictes en atorgar-lo. Bé dic tot això perquè encara que sembli mentida, en Francisco Vega va sortir al balcó de l’ajuntament cridant-me ( jo estava a l’alçada de la plaça Sant Pere Amat tot dient-me : “ Como te han sentado los porros que te has fumado antes de venir? (...) Te gustan los cigarritos de la risa eh? Como lo haces, te coges un papelito, lo lias... jejeje (...) anda vete a casa a fumar los canutos!” ( no us poso el monòleg sencer perquè degut a la distància que manteníem no ho vaig poder escoltar i al principi no sabia amb qui parlava, però com que li vaig desitjar bona nit i em va contestar “ hasta luego Lucas, vete a casa a fumar los canutos”, vaig arribar a la conclusió de que era a mi. De fet no hi havia ningú més al carrer).

Suposo que no cal que digui que jo no fumo cap altra cosa que tabac i sempre de la mateixa marca, però si al lector li preocupa li aclareixo : Ni fumo porros ni bec alcohol, ni consumeixo cap altra droga a part del tabac.

Dels comentaris d’en Francisco Vega no entraré a fer cap valoració, crec que el lector del blog es suficientment intel·ligent per opinar per ell mateix. Però m’agradaria fer una crida a qui estigués al seu costat aquella nit ( se que hi havia més gent, però no podia veure qui eren) de que verifiquessin aquesta denuncia, ja que si no ho fan estaran a la mateixa alçada personal i política que ell i no es podrien qualificar amb cap més adjectiu que escòria i còmplices.

Etiquetas: ,