Renfe institueix un comitè de clients de la rodalia de Barcelona
Renfe crea un comitè de clients de la rodalia de Barcelona, amb la participació de diferents entitats de la societat civil catalana, que hauria d'actuar com a organisme que posi en contacte la companyia ferroviària amb els usuaris. Aquest comitè és una de les reivindicacions històriques dels usuaris de la rodalia de Renfe, un instrument que ja fa un temps que existeix als Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC).
D'entre els membres del comitè hi ha l'Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP), l'Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya (OCUC), la Federació d'Associacions de Veïns de Barcelona (FAVB), la Confederació d'Associacions de Veïns de Catalunya (CONFAVC), diverses universitats de Barcelona (UB, UAB i UPC), els sindicats UGT i CCOO de Catalunya, la Cambra de Comerç de Barcelona i la patronal Pimec.
D'entre els membres del comitè hi ha l'Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP), l'Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya (OCUC), la Federació d'Associacions de Veïns de Barcelona (FAVB), la Confederació d'Associacions de Veïns de Catalunya (CONFAVC), diverses universitats de Barcelona (UB, UAB i UPC), els sindicats UGT i CCOO de Catalunya, la Cambra de Comerç de Barcelona i la patronal Pimec.
El comitè de clients és una mesura que Renfe estableix després de l'establiment del 'retorn exprés' que va posar en marxa a principis de juny. En els darrers mesos han estat gairebé diaris els retards en la xarxa ferroviària. En aquest context s'emmarca l'exigència del traspàs de la rodalia, amb les inversions necessàries, que el govern va anunciar que faria en la propera reunió de la comissió bilateral Generalitat-estat del 17 de juliol.
<< Inicio