miércoles, junio 06, 2007

Un nou estil de fer política...

http://xlleberia.blogspot.com/2007/06/nou-estil.html
En política, i encara menys municipal, perquè ens coneixem tots, penso que és molt important no confondre l’àmbit polític amb el personal.Aquesta frontera és la que està traspassant el futur alcalde, recordo que encara en funcions, de Viladecavalls.
Avui en parlen d’aquest fet dos articles: un al Diari de Terrassa i un altre a El Punt. El senyor Sebastià Homs ha invalidat les targetes d’accés a l’ajuntament de tots els regidors de l’oposició. Vull recordar que l’endemà de les eleccions ja va invalidar les línies telefòniques dels mateixos regidors.
En declaracions al Diari de Terrassa, l’actual alcalde en funcions, diu que això es deu a “un nou estil de fer política a Viladecavalls”, tota una declaració d’intencions, sense cap mena de dubte. Penso que és un nou estil de fer política basat en l’àmbit personal.Es pot fer política mirant els àmbits merament polítics, però no anar en contra de les persones.
Es pot fer política a favor del grup municipal de Convergència i Unió, o, “en contra” d’Esquerra, o Iniciativa, però no s’han de realitzar actes en contra de la Glòria, en Joan, en Lluís, o, fins i tot, ja no en contra de mi, sinó de la meva família.Reforço aquesta idea amb més declaracions que apareixen al Diari de Terrassa.
El futur alcalde comenta que la oposició va optar per la humiliació i que el seu únic objectiu era ridiculitzar-lo amb qualsevol proposta o qualsevol moció al plè. Per tant es pot observar el rencor i ho vol fer pagar. Així doncs ha començat una caça de bruixes a totes les persones que tinguin alguna relació amb els grups de l’oposició.
Les noves maneres de fer política a Viladecavalls també m’han afectat a mi personalment. Com molts sabeu, els meus pares tenen una petita papereria, i des del primer dia portàvem els diaris a la Biblioteca de Viladecavalls i al Centre Cívic Paco Cano. Doncs bé, dimarts, dos dies després de les eleccions, rebem una trucada de la biblioteca de Viladecavalls.
Ens diuen que ja no fa falta que els hi portem més els diaris, ni a ells ni al centre Cívic Paco Cano... La sorpresa encara és més gran quan ens truquen d’una altra papereria comentant-nos que els hi havien ofert aquest servei...La meva família no té cap culpa de què jo formi part de la secció local d’Esquerra-Viladecavalls. Jo soc jo, i ells son ells, i no tenen cap culpa.
Estic molt indignant!