El Ple municipal de Viladecavalls revoca les delegacions a la Junta de Govern Local
El 15 de febre es va presentar a l’Ajuntament una proposta de resolució de tots els GG.MM. de Viladecavalls a la oposició, que es va tractar el proppassat dia 22 de Febrer al Ple ordinari del Consistori, perque CIU està fent una política de terra cremada i d’intoxicació, al voltant de la seva gestió i responsabilitza de les seves incapacitats a l'oposició.
La proposta de resolució integra es aquesta:
-Ates que al seu dia el govern municipal va decidir deixar de publicar a la Web les resolucions i/o decrets d’alcaldia, que al marge de altres consideracions va resultar un sistema d’accés i coneixement ràpid i útil, pels GG.MM.
-Ates les clares dificultats dels GG.MM. per assabentar-se tan de la quantitat de decrets i/o resolucions emesos per l'alcaldia, com dels seus continguts, i constatat que el sistema actual no es operatiu, i comporta un grau de desinformació important.
-Ates que l'actual equip de govern es minoritari dins el Consistori, i això m’erma la seva capacitat d’actuació davant les diverses problemàtiques que s’han d’afrontar, perjudicant els interessos generáls del municipi.
Amb la finalitat de millorar el coneixement deis GG.MM. i a la vegada póguer ajudar a reforçar les decisions de l'actual govern municipal liderat per CIU, s’aprova:
1- Revocar tots els acords del Ple Municipal extraordinari de 15 de juliol de 2003, relatius a les delegacions del Ple a la Comissió de Govern, i mes concretament la sol•licitud /acceptació d’ajuts i/o subvencions de qualsevol tipus, origen, destí i import.
2.- La revocació d’acord al Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locáls tindrà efectes des del dia següent a l'adopció d’aquest acord, sense perjudici de la seva publicació en el B.O.P.
3.- Donar compte a la Corporació, a cada sessió ordinària, dels decrets i/o les resolucions dictades per l'Alcaldía prevista al Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, i mantenir el reconeixement del dret de tots els Regidors de l'Ajuntament de poder consultar directa i personalment els llibres de resolucions i/o decrets guardats a la Secretaria General de la Corporació.
4.- Comunicar aquesta resolució als Responsables dels diferents Serveis Municipals, a l'efecte del seu coneixement.
5.- Publicar aquest acord en el B.O.P. i en el taulell d’anuncis municipal, en compliment del que disposa el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats, abans esmentat.
La proposta de resolució integra es aquesta:
-Ates que al seu dia el govern municipal va decidir deixar de publicar a la Web les resolucions i/o decrets d’alcaldia, que al marge de altres consideracions va resultar un sistema d’accés i coneixement ràpid i útil, pels GG.MM.
-Ates les clares dificultats dels GG.MM. per assabentar-se tan de la quantitat de decrets i/o resolucions emesos per l'alcaldia, com dels seus continguts, i constatat que el sistema actual no es operatiu, i comporta un grau de desinformació important.
-Ates que l'actual equip de govern es minoritari dins el Consistori, i això m’erma la seva capacitat d’actuació davant les diverses problemàtiques que s’han d’afrontar, perjudicant els interessos generáls del municipi.
Amb la finalitat de millorar el coneixement deis GG.MM. i a la vegada póguer ajudar a reforçar les decisions de l'actual govern municipal liderat per CIU, s’aprova:
1- Revocar tots els acords del Ple Municipal extraordinari de 15 de juliol de 2003, relatius a les delegacions del Ple a la Comissió de Govern, i mes concretament la sol•licitud /acceptació d’ajuts i/o subvencions de qualsevol tipus, origen, destí i import.
2.- La revocació d’acord al Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locáls tindrà efectes des del dia següent a l'adopció d’aquest acord, sense perjudici de la seva publicació en el B.O.P.
3.- Donar compte a la Corporació, a cada sessió ordinària, dels decrets i/o les resolucions dictades per l'Alcaldía prevista al Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, i mantenir el reconeixement del dret de tots els Regidors de l'Ajuntament de poder consultar directa i personalment els llibres de resolucions i/o decrets guardats a la Secretaria General de la Corporació.
4.- Comunicar aquesta resolució als Responsables dels diferents Serveis Municipals, a l'efecte del seu coneixement.
5.- Publicar aquest acord en el B.O.P. i en el taulell d’anuncis municipal, en compliment del que disposa el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats, abans esmentat.
<< Inicio